SUKUJUURET IITISSÄ, IITTI KK:N KYLÄTALOLLA 14-18.8.2019

14.8.2019

SUKUJUURET IITISSÄ TAPAHTUMA 14 - 18.8.2019 Paikka Iitin kirkonkylän kylätalo; Kymentaantie 1, 47520 Iitti Sukututkimusopastusta keskiviikko – lauantai klo 15-18. Näytteillä sukututkimukseen liittyvää aineistoa mm. vanhoja rippikuvia Iitistä Keskiviikkona 14.8.2019 klo 12.00 Aloittelevan sukututkijan tietokannat internetissä sukututkija Toini Leino klo 14.00 Sukujuuret Iitissä kaupunkineuvos Kari Salmi klo 15.00 Kokemuksia ja vinkkejä sukututkimuksesta sukututkija Pekka Pätynen Torstaina 15.8.2019 klo 12.00 Geneettinen sukututkimus DNA sukututkija Toini Leino Esittely DNA-testeistä Family Tree DNA (isälinja, äitilinja ja serkkutesti) ja My Heritage DNA Perjantai 16.8.2019 klo 12.00 Iitin Kotiseutuyhdistyksen tervehdys puheenjohtaja Pekka Ahokas klo 12.15 Suuret nälkävuodet toiminnanjohtaja Kari-Matti Piilahti klo 14.00 Perintö, jonka sain - historioitsija Ira Vihreälehto Sukututkimuksen työkalut itsetuntemuksen ja hyvinvoinnin lisääjänä Lauantai 17.8.2019 klo 12.00 Sääskjärven kylän elämää ja vanhoja ammatteja sukututkija Esa Auvinen klo 13.00 Vanhaa musiikkia Jorma Vinnikka, Ari Aalto, Timo Mäkinen Sukuseurojen esittelyä Sunnuntaina 18.8.2019 klo 12.00 Hautausmaakierros kirkkotarhassa seurakuntamestari Tiina Klemola Järjestäjät Iitin kotiseutuyhdistys ry Iitin kansalaisopiston Sukurinki-ryhmä