Uutisia

Saukonkallion lavalla kansantansseja, musiikkia, työnäytöksiä. Marttojen ja maa- ja kotitalousnaisten herkkuja saatavana. Tule esittelemään pukuasi tai vain ihastelemaan kansallispukuja. Vapaa pääsy. Tervetuloa!
KEVÄTKOKOUS (25.4.2018)
Tervetuloa kevätkokoukseen ke 25.4 klo 18 Kausalan ABC:lle. Kokouksen aluksi kahvitarjoilu.
Tervetuloa kansallispukujen monipuoliseen värikkääseen maailmaan asiantuntijan johdolla. Voit tulla ja mieluusti toivomme Sinun tulevan tuulettamaan samalla omaa pukuasi tai puvun osia! Paikka: Iitin kunnantalo valtuustosali, Rautatienkatu 20 Kausala. Järjestäjänä Iitin Kotiseutuyhdistys ry.
SYYSKOKOUS (27.11.2017)
Tervetuloa syyskokoukseen ma 11.12.2017 klo 19 Kausalan ABC:lle. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Kahvi ja joulupuurotarjoilu!
Esillä sota-ajan puhdetöitä, muistoja Syväriltä, postikortteja ja kirjeitä. Su 6.8 klo 13 sotatutkija Jari Jaakkolan esitelmä.